مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:402021-01-19سياسي

روحانیان با عمل خود فرهنگ دینی را ترویج دهند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه روحانیان باید با عمل خود فرهنگ دینی را ترویج دهند، گفت: تبلیغ لسانی باید با عمل همراه باشد تا در نهایت نتیجه درستی از آن استحصال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با رییس سازمان تبلیغات اسلامی به میزبانی دفتر خود در سمنان، ضمن بیان اینکه استان سمنان دارای جمعیتی اندک است اما از لحاظ ظرفیت ها، استانی بسیار پیشتاز است، تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد فرهنگی اثرگذار در جامعه محسوب می شود که سالیان دراز خدمت هایش در استان و کشور به وضوح دیده شده است.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی نه تنها در کلام بلکه با عمل خود نیز سال ها است که به جامعه خدمت رسانی می کند و از این بابت در جامعه اثرگذار است، افزود: امور فرهنگی مسائل زیربنایی و مهمی در جامعه هستند که باید به آنها تاکید ویژه گذاشت.

از سوی دیگر ما نیز از روحانیان و مبلغان می خواهیم که در کنار مسائل لسانی به ترویج فرهنگ دینی و تبلیغی از نظر رفتاری و عملی نیز توجه داشته باشند زیرا این امر اثرگذار است.

سمنان نیازمند نگاه ویژه است امام جمعه سمنان با بیان اینکه همدلی بین مدیران دستگاه های اجرایی و فرهنگی یک اصلی اساسی در مدیریت فرهنگی و ترویج فرهنگ دینی است، گفت: از این با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیان با عمل خود فرهنگ دینی را ترویج دهند

روحانیان با عمل خود فرهنگ دینی را ترویج دهند