مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:052021-01-19سياسي

«تحریف» تحریم را کارساز می کند/ ضرورت جذب حداکثری


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دشمنان می دانند که اگر تحریف اثرگذار باشد، تحریم ها نیز مؤثر واقع خواهد شد، گفت: باید در این جنگ تحریف ها، - بیش از هر زمان هوشیار بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان به میزبانی این نهاد انقلابی و فرهنگی با بیان اینکه تدبیر، تعاملات راهبردی، همگرایی و هم افزایی و مؤلفه های متعدد کار جمعی و جبهه ای و تشکیلاتی در تبلیغ دین لازم است اما اخلاص یکی از مهمترین پیش نیازها برای کار فرهنگی است، تاکید کرد: اخلاص مانند اسکناسی است که پشتوانه آن اخلاص محسوب می شود و لذا صداقت و خلوص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به معنای واقعی واژه وجود دارد.

وی افزود: یک نکته را نیز نباید فراموش کرد و آن اینکه نبرد اصلی در این جنگ توأمان، روایت ها است اگر تحریف مؤثر واقع شود، تحریم مؤثر واقع می شود و می بایست در این زمینه هوشیار بود.

توجه به امور فرهنگی رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه کار فرهنگی به امور اجتماعی، اراده مردمی، هنر، تعلیم تربیت، رسانه و ده ها مؤلفه دیگر پیوند می خورد و لذا وقتی می گوییم جبهه اصلی نبرد، فرهنگ است، باید بدانیم که این جنگ به تمام بخش های جامعه ما سرایت می کند، افزود: امروز باید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تحریف» تحریم را کارساز می کند/ ضرورت جذب حداکثری

«تحریف» تحریم را کارساز می کند/ ضرورت جذب حداکثری