مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:452021-01-19فناوري

88 درصد روستاهای استان کرمانشاه به اینترنت دسترسی دارند


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه گفت: اکنون 88 درصد روستاهای کرمانشاه دارای شبکه اینترنت است و تا پایان سال 1400 یعنی زمان پایان برنامه ششم توسعه همه روستاهای استان صاحب اینترنت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه،شهریار بهنیا امروز در جمع اصحاب رسانه، افزود: از زمان شیوع ویروس ،  مراکز علمی و اساتید دانشگاهی اینترنت  رایگان داده است.

   بهنیا در ادامه با اشاره به برنامه ششم توسعه مبنی بر اینکه تا پایان این برنامه باید 80 درصد از روستاهای کشور به اینترنت شبکه ملی متصل باشند، گفت: اکنون 88 درصد روستاهای کرمانشاه دارای شبکه اینترنت است و تا پایان سال 1400 یعنی زمان پایان برنامه ششم توسعه همه روستاهای استان صاحب اینترنت می شوند.

وی همچنین با بیان اینکه در استان 2 میلیون نفری کرمانشاه 2 میلیون و 700 هزار کارت تلفن همراه فعال  وجود دارد، بیان داشت: 93 درصد دارندگان کارت فعال استان دارای حساب بانکی اینترنتی هستند و همراه اول پرمصرف ترین و ایرانسل سریعترین لابراتور اینترنتی استان است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه نیز گفت: از زمان شیوع بیماری کووید 19 در استان خرید اینترنتی سه برابر شده است و 36 درصد دارندگان سیم کارت فعال خرید اینترنتی انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

88 درصد روستاهای استان کرمانشاه به اینترنت دسترسی دارند

88 درصد روستاهای استان کرمانشاه به اینترنت دسترسی دارند