مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:402021-01-19اقتصادي

حذف تدریجی مشاغل مزاحم و آلاینده از محله های شهر کرمان


مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرمان از آغاز حذف تدریجی مشاغل مزاحم و آلاینده از محله های شهر کرمان و اجرای طرح آرام سازی محله ها خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرمان از آغاز حذف تدریجی مشاغل مزاحم و آلاینده از محله های شهر کرمان و اجرای طرح "آرام سازی محله ها" خبر داد.

محمود ایرانمنش اظهار کرد: طرح آرام سازی محله ها ویژه برخورد با مشاغل مزاحم و آلاینده در شهر کرمان به خصوص محله ها، در دستور کار سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قرار گرفته و این طرح از شهرک های حاشیه ای شهر شروع شده است.

وی افزود: طرح حذف صنوف مزاحم و آلاینده، با همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری و دفاتر تسهیل گری در حال اجراست.

ایرانمنش نخستین اقدام بازرسان سازمان ساماندهی مشاغل شهری را بازرسی و شناسایی مشاغل آلاینده شهری در محله ها ذکر کرد و گفت: برای آن دسته از مشاغل آلاینده ای که در محله ها و نزدیک منازل مسکونی ایجاد شده و به نوعی باعث ایجاد مزاحمت هستند، پرونده تشکیل می شود.

وی بیان کرد: پس از تکمیل پرونده و ذکر دلیل آلایندگیِ شغل مذکور و مزاحمت برای اهالی محل، بازرسان سازمان طی فرایندی قانونی جهت اصلاح و یا جابه جایی صنف آلاینده به مکان دیگر اقدام می کنند و هدف این طرح تحقق توسعه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف تدریجی مشاغل مزاحم و آلاینده از محله های شهر کرمان

حذف تدریجی مشاغل مزاحم و آلاینده از محله های شهر کرمان