مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:252021-01-18اقتصادي

توزیع 80 تن روغن خوراکی در لرستان طی 48 ساعت گذشته


در 48 ساعت گذشته 80 تن روغن خوراکی در سطح استان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بختیار رازانی صبح امروز  در جمع خبرنگاران گفت: در 48 ساعت گذشته 80 تن روغن خوراکی در سطح استان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: از این میزان 30 تن سهم شهرستان خرم آباد بوده است که در 50 نقطه  شهر توزیع شده است، همچنین در این بازه زمانی 20 تن  در شهرستان دورود 10تن  کوهدشت 10 تن چگنی و 10 تن نیز در معمولان توزیع گردیده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان داشت: در زمان توزیع هرگونه کالای اساسی از جمله روغن خوراکی یک نماینده از بازرسین این سازمان، اتاق اصناف، سپاه و بسیج مردمی حضور داشته و بر نحوه توزیع، نظارت دارند.

رازانی ادامه داد: این که گفته می شود در زمان جنگ اقتصادی میزان خرید کالاهای اساسی باید به میزان نیاز باشد شعار نیست بلکه حقیقتی است که باید توسط خود مردم و رسانه ها فرهنگ سازی گردد .

وی با بیان اینکه متاسفانه التهابات اخیر و جو روانی باعث شده به محض تخلیه هرنوع کالای اساسی  اقدام به خرید بیش از نیاز و احتکار خانگی می شود، افزود: همچنان که در گذشته نه چندان دور در خصوص شیر یارانه ای هم شاهد همچنین مواردی بودیم  جالب اینکه  امروز با همان میزان تولید هیچ گونه مشکلی در شیر یارانه ای وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 80 تن روغن خوراکی در لرستان طی 48 ساعت گذشته

توزیع 80 تن روغن خوراکی در لرستان طی 48 ساعت گذشته