مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 06:302021-01-17سياسي

آماده کمک به جمهوری آذربایجان برای مهار آتش سوزی در حیران هستیم


استان اردبیل برای هر گونه مساعدت قضایی و تسهیل در مهار آتش سوزی در جنگل های آستارا در مرز جمهوری آذربایجان با ایران هستیم.

- اردبیل – دادستان مرکز استان اردبیل گفت: استان اردبیل برای هرگونه مساعدت قضایی و تسهیل در مهار آتش سوزی در جنگل های آستارا در مرز جمهوری آذربایجان با ایران هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دادستان مرکز استان اردبیل و معاون دادستان در پیشگیری از وقوع جرم شامگاه شنبه از محل آتش سوزی جنگل های آستارا در مرز ایران و آذربایجان بازدید کردند.

سید عبدالله طباطبایی در این بازدید با بیان اینکه این آتش سوزی در بخشی از جنگل های جمهوری آذربایجان در حاشیه مرز با کشور ما قرار دارد، افزود: متأسفانه حدود 400 هکتار از جنگل های کشور جمهوری آذربایجان با اعلام اداره کل منابع طبیعی استان اردبیل دچار حریق شده است.

وی از ایجاد آتش سوزی در حدود 4 هکتار از جنگل ها جمهوری اسلامی ایران نیز خبر داد و گفت: در آتش سوزی خوشبختانه آسیب وارد شده به درختان سمت جمهوری اسلامی ایران، بسیار جزیی است ولی متأسفانه آتش سوزی در کشور جمهوری آذربایجان همچنان ادامه دارد.

دادستان مرکز استان اردبیل از آمادگی استان اردبیل برای کمک به مسئولین کشور جمهوری آذربایجان برای مهار آتش سوزی خبر داد و گفت: جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی استان های گیلان و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده کمک به جمهوری آذربایجان برای مهار آتش سوزی در حیران هستیم

آماده کمک به جمهوری آذربایجان برای مهار آتش سوزی در حیران هستیم