مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 19:002021-01-16سياسي

لزوم تسهیل فضای کسب و کار در خوزستان از سوی دولت


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: دستگاه های اجرایی به صورت ویژه به امر تسهیل گری فضای کسب و کار استان خوزستان توجه داشته باشند تا فعالان اقتصادی در بخش خصوصی بتوانند به خوبی فعالیت کنند.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: دستگاه های اجرایی به صورت ویژه به امر تسهیل گری فضای کسب و کار استان خوزستان توجه داشته باشند تا فعالان اقتصادی در بخش خصوصی بتوانند به خوبی فعالیت کنند.

امید حاجتی در جلسه شورای برنامه ریزی خوزستان که امروز (27 دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: کارگروه زیربنایی استان خوزستان به عنوان یکی از کارگروه های پرتلاش، به خوبی فعالیت و کار خود را انجام می دهد و تصمیمات این کارگروه، در بسیاری از موارد به ویژه در بحث سرمایه گذاری بسیار تعیین کننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برخی از موضوعات مرتبط با سرمایه گذاری به ویژه در خصوص شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان، همچنان با مشکلاتی مواجه است و انتظار داریم این مساله مورد توجه جدی کارگروه زیربنایی قرار بگیرد و در صورت نیاز به هماهنگی های بیشتر، مساله در شورای برنامه ریزی خوزستان مطرح شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان تصریح کرد: در شرایطی که تحریم ها فشار بسیاری به کشور وارد کرده اند و در سال جهش تولید نیز قرار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسهیل فضای کسب و کار در خوزستان از سوی دولت

لزوم تسهیل فضای کسب و کار در خوزستان از سوی دولت