مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 18:152021-01-16سياسي

اجرای مرحله بیماریابی فعال در طرح شهید سلیمانی


رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی، با بیان اینکه مراحل بعدی طرح شهید سلیمانی با گزینه های بیشتر اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: در مرحله دوم طرح مذکور به دنبال بیماریابی فعال هستیم، - ایسنا/گیلان رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی، با بیان اینکه مراحل بعدی طرح شهید سلیمانی با گزینه های بیشتر اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: در مرحله دوم طرح مذکور به دنبال بیماریابی فعال هستیم، یعنی باید بیماران مبتلا به کویید19 را پیدا کنیم و تحت مراقبت قرار دهیم.

دکتر شاهین محمدصادقی با اشاره به اجرای موفق طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مهار شیوع کرونا، اظهار کرد: این طرح در مرحله نخست یک غربالگری عمومی بود، اما شاهد نتایج خوب آن بودیم و آمار ابتلای ما در مقایسه با سایر کشورهای دنیا به نسبت پایین تر است.

وی با بیان اینکه مراحل بعدی طرح شهید سلیمانی با گزینه های بیشتر اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: در مرحله دوم از طرح مذکور به دنبال بیماریابی فعال هستیم، یعنی باید بیماران مبتلا به کویید19 را پیدا کنیم و تحت مراقبت قرار دهیم.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، با اشاره به بی علامت بودن اکثر بیماری کرونا، یادآور شد: علاوه بر شناسایی فعال بیماران، افراد در تماس نزدیک با فرد بیمار همچون اعضای خانواده و دوستان و همکاران را نیز تحت مراقبت قرار خواهیم داد و در ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مرحله بیماریابی فعال در طرح شهید سلیمانی

اجرای مرحله بیماریابی فعال در طرح شهید سلیمانی