مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:152021-01-16سياسي

برگزاری نخستین یادواره شهدای جهاد دانشگاهی


یادواره شهدای جهاد دانشگاهی مصادف با روز بزرگداشت جهاددانشگاهی با حضور حجت الاسلام شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، نخستین یادواره شهدای جهاد دانشگاهی مصادف با روز بزرگداشت جهاددانشگاهی، در سالن شهید صبوری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی به صورت برخط در حال برگزاری است.

در این مراسم دکتر عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، دکتر علی منتظری رییس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی، علیرضا زجاجی مدیر کل حوزه ریاست دفتر مرکزی جهادانشگاهی و حجت الاسلام یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور دارند.

واقعه خوانی آن 22 نفر و خوانش پیام دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی توسط مهندس زجاجی بخشی از این مراسم بود در ادامه این یادواره حجت الاسلام یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سخنانی بیان کرد: در تاریخ اسلام تاریخ نگارها وقتی می خواهند بگوید این مجاهد در میدان رزم بدر یا احد و خندق بوده است، اسم مجاهد را نقل می کنند و بعد می گویند: شَهده به بدر یا شَهِد به احد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین یادواره شهدای جهاد دانشگاهی

برگزاری نخستین یادواره شهدای جهاد دانشگاهی