مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 15:402021-01-13اقتصادي

پیشبینی شاخص بورس در هفته آخر دی ماه/ تحلیلگر بازارسرمایه: بازار صعودی خواهد شد


خاندوی تحلیلگر بازار بورس از رشد شاخص در دو هفته اینده خبر داد.

- شاخص بازار سرمایه یک بار دیگر به ارتفاعی رسیده است که نگرانی ها را درباره وضعیت سهام داران این بازار را افزایش داده است.

در روزهای اخیر روند نزولی این شاخص در پی اخبار مرتبط با گروه فولادی و نرخ ارز که توسط مقامات رسمی مجلس و دولت ابهامات زیادی را ایجاد کرده بود، تشدید شد.

برای بررسی علت این ریزش و آینده شاخص بازار بورس با نوید خاندوزی تحلیلگر بازار سرمایه گفت و گو کرده ایم که در ادامه مشروح آن را از نظز می گذرانید: وی با بیان اینکه فروش سهام در این شرایط اشتباه است، افزود: قیمت های فعلی به سطحی رسیده است که سود آوری آن ها توجیه می شود و فروش فعالان این بازار بر این اساس است که فکر می کنند در روزهای آینده نیز بازار ریزشی خواهد بود.

این کارشناس بازار سرمایه همچنین در خصوص نقش مسائل مربوط به نرخ ارز، در تشدید روند کاهشی شاخص بورس گفت: بازار به افت و ابهامات موجود نرخ ارز واکنش محافظه کارانه نشان می دهد و دوست دارد تکلیف این نرخ مشخص شود و بعد سرمایه گذاری انجام دهد.

صحبت هایی که در مورد دلار می شود حس ترس را بیشتر می کند به گونه ای که دیدیم درست دقایقی پس از انتشار سخنان رییس جمهور درباره ارزش دلار، شدت فروش در بازار بورس بیشتر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشبینی شاخص بورس در هفته آخر دی ماه/ تحلیلگر بازارسرمایه: بازار صعودی خواهد شد

پیشبینی شاخص بورس در هفته آخر دی ماه/ تحلیلگر بازارسرمایه: بازار صعودی خواهد شد