مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 04:352021-01-10سياسي

غربالگری بیش از 20 هزار خانوار اهری در طرح سردار سلیمانی


جانشین فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: در اولین مرحله از طرح سردار سلیمانی که به منظور شناسایی بیماران کرونایی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان اجرا می شود، - بیش از20000 خانوار غربالگری کرونا شده اند.

سرهنگ پاسدار سعید میرزا محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از بین افراد غربالگری شده تاکنون، حدود 110 نفر بیمار مشکوک به کرونا شناسایی و به شبکه بهداشت اطلاع رسانی شده است تا هرچه سریع تر با حضور تیم پزشکی در منازل این بیماران نسبت به تست سریع آنها اقدام کنند.

وی با اشاره به جمعیت حدود 38500 نفری شهرستان اهر، افزود: در طرح شهید حاج قاسمی سلیمانی 962 تیم دو نفره بسیج در قالب تیم های رصد و رهگیری، بسیجیان با در دست داشتن یک دفترچه شناسنامه دار و مدت دار بیماران کرونایی و زمینه ای را شناسایی می کنند.

وی افزود: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، تفاهم نامه ای مابین سپاه و وزارت بهداشت بوده که در جهت کنترل اپیدمی کرونا از چند روز پیش در سطح شهرستان اهر آغاز شده و تا قطع کامل بیماری منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

سرهنگ پاسدار میرزا محمدی گفت: در این تفاهم نامه چهار تیم مشخص شده که بخشی از این تیم ها تحت نظر شبکه بهداشت و درمان و بخشی نیز برعهده سپاه و بسیج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری بیش از 20 هزار خانوار اهری در طرح سردار سلیمانی

غربالگری بیش از 20 هزار خانوار اهری در طرح سردار سلیمانی