مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 18:202021-01-07ورزشي

لوسیانو پریرا به دنبال تاریخ سازی در لیگ برتر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی تیم فوتبال فولاد خوزستان که با گلزنی در دیدار مقابل تیم مس رفسنجان توانست به تنهایی و با پشت سر گذاشتن هموطن خود، - مهاجم برزیلی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دنبال ثبت یک رکورد ماندگار در لیگ برتر کشورمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی تیم فوتبال فولاد خوزستان که با گلزنی در دیدار مقابل تیم مس رفسنجان توانست به تنهایی و با پشت سر گذاشتن هموطن خود، لوسیانو ادینیهو تبدیل به بهترین گلزن خارجی لیگ برتر کشورمان شود، می تواند با زدن تنها 3 گل دیگر در لیگ برتر، چهارمین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر ایران نام گیرد.

این مهاجم برزیلی تاکنون 83 گل در لیگ برتر و برای تیم های (سپاهان، گسترش فولاد، نفت آبادان، فولاد خوزستان) به ثمر رسانده است و برای پشت سر گذاشتن چهارمین گلزن برتر تاریخ لیگ (فریدون فضلی 85 گل) تنها به زدن 3 گل نیاز دارد.

پریرا برای رسیدن به رتبه های اول تا سوم این رده بندی با توجه به سن بالای خود کار سختی را دارد، چرا که در این رده بندی رضا عنایتی با 147 گل رتبه اول و مهدی رجب زاده و آرش برهانی با 115 گل در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوسیانو پریرا به دنبال تاریخ سازی در لیگ برتر

لوسیانو پریرا به دنبال تاریخ سازی در لیگ برتر