مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 10:252021-01-06ورزشي

آوازه میزبانی اصفهان به شرق آسیا رسیده است


اصفهان همواره میزبانی های خوبی داشته و حتی آوازه میزبانی اصفهانی ها به شرق آسیا نیز رسیده است و ظرفیت خوبی در این بخش وجود دارد.

- ایسنا/اصفهان رییس فدراسیون اسکواش گفت: اصفهان همواره میزبانی های خوبی داشته و حتی آوازه میزبانی اصفهانی ها به شرق آسیا نیز رسیده است و ظرفیت خوبی در این بخش وجود دارد.

مسعود سلیمانی امروز (چهارشنبه- 17 دی ماه) در مجمع انتخاباتی هیأت اسکواش استان اصفهان، اظهار کرد: اسکواش استان اصفهان با رییس قبلی هیأت هویت پیدا کرد هر چند روسای قبلی نیز در جهت توسعه این رشته در اصفهان تلاش کردند.

وی با اشاره به رای سفید خود در این مجمع، افزود: عقد اخوت با هیچ کسی نبسته ام و به رییس جدید نیز رأی ندادم که حرف از مهندسی مجمع هیئت اسکواش نباشد.

طی یک سال اخیر اسکواش اصفهان وضعیت خوبی نداشت و متاسفانه در ارزیابی کشوری در نیمه دوم جدول استان ها قرار گرفته که جایگاه مناسبی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس فدراسیون اسکواش خاطرنشان کرد: با کمی خلاقیت می توان موفقیت های زیادی کسب کرد، همیشه در کنار هیئت های استانی خود هستیم و از آنها حمایت می کنیم، اما نکته مهم این است که هیئت های ورزشی در حال حاضر باید خودگردان باشند و به دوندگی زیادی نیاز دارند تا بتوانند راه های درآمدزایی را پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوازه میزبانی اصفهان به شرق آسیا رسیده است

آوازه میزبانی اصفهان به شرق آسیا رسیده است