مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 17:202021-01-05ورزشي

علی نژاد خطاب به ملی پوشان تکواندو: در المپیک مدال بگیرید تا در تاریخ ماندگار شوید


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در بازدید از اردوی المپیکی های تکواندو خطاب به ملی پوشان گفت: شما برای رسیدن به سهمیه المپیک توکیو تلاش کرده اید، - علی نژاد خطاب به ملی پوشان تکواندو: در المپیک مدال بگیرید تا در تاریخ ماندگار شوید معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در بازدید از اردوی المپیکی های تکواندو خطاب به ملی پوشان گفت: شما برای رسیدن به سهمیه المپیک توکیو تلاش کرده اید، اما این پایان کار نیست و باید سعی کنید مدال کسب کنید و در تاریخ ورزش ایران ماندگار شوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تمرین تیم ملی تکواندو با حضور مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش با همراهی سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو و آرش فرهادیان رییس سازمان تیم های ملی امروز (سه شنبه) در مرکز جهانی تکواندو برگزار شد.

علی نژاد خطاب به ملی پوشان تکواندو گفت: چند ماه دیگر بازی های المپیک توکیو را پیش رو داریم و بدون شک کسانی که موفق به کسب مدال شوند اتفاق بزرگ و مهمی در زندگی ورزشی شان رخ خواهد داد.

قطعا رقابت های قهرمانی جهان تکواندو به مراتب از المپیک سخت تر است، چراکه تعداد شرکت کنندگان بیشتر هستند و هوگوپوشان باید مبارزات بیشتری را پشت سر بگذارند تا موفق به کسب مدال شوند، اما همانطور که می دانید المپیک اهمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی نژاد خطاب به ملی پوشان تکواندو: در المپیک مدال بگیرید تا در تاریخ ماندگار شوید

علی نژاد خطاب به ملی پوشان تکواندو: در المپیک مدال بگیرید تا در تاریخ ماندگار شوید