مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 10:152021-01-04سياسي

برپایی نمایشگاه عکس «دیدار با مرد میدان»/ حاج قاسم یک مدیر جهادی بود


نمایشگاه عکس گروهی دیدار با مرد میدان امروز با حضور سردار احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب غرب کشور در لوله سازی اهواز افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در حاشیه این نمایشگاه سردار احمد خادم سید الشهدا در گفت وگو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد یک رویداد هنری خوب با هدف پاسداشت مقام شهید حاج قاسم سلیمانی بودیم.

وی افزود: نقطه جالب این نمایشگاه حضور دختر خانمی بود که با دکلمه زیبایش نشان داد فرهنگ و هدف حاج قاسم سلیمانی در نسل بعد جاری است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب غرب کشور با اشاره به ارتباط صمیمی که سردار سلیمان با مردم برقرار می کرد، گفت: در سیل سال گذشته خوزستان به همراه ابومهدی المهندس از نزدیک با روستاییان دیدار کرد و با دستان خودشان به مردم  یاری رساندند.

خادم سید الشهدا بیان کرد: حاج قاسم الگوی اخلاق بود و همیشه می گفت با مرد درد کشیده باید با مهربانی رفتار کرد.

  وی با بیان اینکه حاج قاسم اهل تشریفات نبود و یک مدیر جهادی بود، عنوان کرد: سردار سلیمانی در زمان سیل  با تصمیمات مهندسی برای مسیر سیل، بخش مهمی از مشکلات را حل کرد.

در ادامه علی خنیفر، مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز گفت: بواسطه هنر، فرهنگ ارزشمند شهادت و ایثار می تواند به نسل های بعد منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه عکس «دیدار با مرد میدان»/ حاج قاسم یک مدیر جهادی بود

برپایی نمایشگاه عکس «دیدار با مرد میدان»/ حاج قاسم یک مدیر جهادی بود