مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 06:052021-01-03سياسي

خانواده شهدا پایه های مستحکم نظام جمهوری اسلامی هستند


خانواده های شهدا پایه های مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می روند و با صبر، ایثار و مقاومت آنهاست که ایران اسلامی در اوج قدرت و عزت به الگویی برای تمامی آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: خانواده های شهدا پایه های مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می روند و با صبر، ایثار و مقاومت آنهاست که ایران اسلامی در اوج قدرت و عزت به الگویی برای تمامی آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

یدالله موحد در دیدار تعدادی از مسئولان قضایی استان با خانواده شهدای مدافع حرم در کرمان اظهار کرد: براساس آموزه های دین اسلام جامعه ای که در آن روحیه شهادت و ایثار نهادینه شده همواره در مسیر رشد و تعالی حرکت کرده و از گزند دشمنان دور خواهد بود.

وی صبر و ایثار خانواده های شهدا را مثال زدنی عنوان و تصریح کرد: امنیت موجود ایران اسلامی مرهون مجاهدت های شهدا از جمله سردار جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

موحد تصریح کرد: خانواده های شهدا پایه های مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می روند و با صبر، ایثار و مقاومت آنهاست که ایران اسلامی در اوج قدرت و عزت به الگویی برای تمامی آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده شهدا پایه های مستحکم نظام جمهوری اسلامی هستند

خانواده شهدا پایه های مستحکم نظام جمهوری اسلامی هستند