مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 10:302020-12-25سياسي

توان و قدرت ایران علت تمایل دشمن به مذاکره است


به دلیل توان و قدرتی که داریم دشمنان خواستار مذاکره هستند، اگر می خواهند تحریم بردارند نیاز به مذاکره نیست، دشمن تا ما را ذلیل نکند سازش نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته نجف آباد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: مراقب ویروس های کشنده ای که شخصیت ما را نابود می کنند باشیم و در همه کارهای زندگی و معاملاتمان موحد باشیم زیرا نمی توانیم قیامت نزد خدا بی آبرو برویم.

امام جمعه نجف آباد افزود: خدا را شکریم با همت ملت و دولت ویروس مهار شده و این امر باعث برپایی نماز جمعه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی شد، به شکرانه سالم بودنمان باید به افرادی که به ورشکستگی رسیدند و خانواده هایی که از هم پاشیدند، کمک کنیم.

وی اظهار داشت: الان بهترین جهاد این است اگر خانه ای دارید که مورد نیاز نیست در اختیار جوانان در حال ازدواج قرار دهید تا زندگی ها منسجم تر شود، همه تلاش می کنند اما شیطنت دشمن به دنبال ایجاد بحران است.

حسناتی گفت: الگوی ما در مطالبه گری بانو فاطمه زهرا(س) است، ایشان مسیر را مشخص کردند ما هم باید در بحث قیمت ها و تورم مطالبه گر باشیم، هنوز بسیاری به قدرت داخل باور ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان و قدرت ایران علت تمایل دشمن به مذاکره است

توان و قدرت ایران علت تمایل دشمن به مذاکره است