مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 11:202020-12-20فرهنگي

برگزاری «شب چله» مجازی برای بچه ها/از قصه گویی و نقالی تا چالش کاردستی های یلدایی


برنامه های مجازی «شب یلدا» از سوی انجمن های قصه گویی، عکاسی، شاعران، نویسندگان، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و سرود در تمامی استان ها برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تفریح و نشاط خبرگزاری فارس، ویژه برنامه شعرخوانی شاعران با عنوان شب شعر یلدایی از صفحه اختصاصی انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اینستاگرام به صورت زنده پخش می شود.

در این برنامه محمدسعید میرزایی دبیر انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری و غلامرضا طریقی غزل سرا و داور دومین مهرواره شعر آفرینش به عنوان مهمان ویژه حضور خواهند داشت تا ضمن خوانش بیت هایی از دیوان حافظ، در زمینه ی یلدا در شعر فارسی نیز صحبت کنند.

هم چنین در برنامه شب شعر یلدایی سجاد رشیدی پور شاعر و مدیرکل فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون و حسین دهلوی  شاعر توان مند کشور به همراه معصومه مهری قهفرخی و عاطفه رنگ آمیز طوسی از مربیان و کارشناسان کانون با موضوع یلدا شعرخوانی می کنند.

نرگس برهمند شاعر و کارشناس مسئول فرهنگی کانون استان خراسان شمالی اجرای این ویژه برنامه را برعهده خواهد داشت.

ویژه برنامه شب شعر یلدایی ساعت 20 روز 30 آذر 1399 از صفحه اختصاصی انجمن شاعران نوجوان کانون در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی anjoman_e_shaeranenojavan@ به صورت زنده پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «شب چله» مجازی برای بچه ها/از قصه گویی و نقالی تا چالش کاردستی های یلدایی

برگزاری «شب چله» مجازی برای بچه ها/از قصه گویی و نقالی تا چالش کاردستی های یلدایی