مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 11:202020-12-18بين الملل

هیلاری کلینتون از عضو بددهن تیم بایدن دفاع کرد


هیلاری کلینتون در دفاع از مدیر کارزار انتخاباتی بایدن و معاون رییس دفتر او درآمد که جمهوری خواهان را یک مشت عوضی توصیف کرده بود.

- هیلاری کلینتون در دفاع از مدیر کارزار انتخاباتی بایدن و معاون رییس دفتر او درآمد که جمهوری خواهان را "یک مشت عوضی" توصیف کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اهداکنندگان به کارزار انتخاباتی جو بایدن، رییس جمهوری منتخب آمریکا بارها و بارها تاکید کرده اند که جنیفر اومالی دیلون ، مدیر کارزار انتخاباتی و معاون رییس دفتر کارمندان کاخ سفید بایدن باید بابت توهین به جمهوری خواهان و به کار بردن عبارت یک مشت عوضی برای توصیف آنها، عذرخواهی کند.

اما هیلاری کلیتنون، وزیر خارجه دوران ریاست جمهوری باراک اوباما و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 2016 در توییتی نوشت: افرادی که در این چهار سال بر گرد دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا ایستادند حالا مدعی اند که رنجیده شده اند، چون یک مدیر کارزار انتخاباتی دموکرات از واژه ای توهین آمیز استفاده کرده است؟ من اینطور فکر نمی کنم! این اظهارات یک روز پس از آن مطرح شده که این مدیر در مصاحبه ای با مجله گلامور از واژگانی نامناسب در توصیف قانونگذاران جمهوری خواهی استفاده کرد که بایدن قول داده در دوران ریاست جمهوری خود با آنها همکاری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیلاری کلینتون از عضو بددهن تیم بایدن دفاع کرد

هیلاری کلینتون از عضو بددهن تیم بایدن دفاع کرد