مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:302020-12-05بين الملل

اعتراف مرد آمریکایی به سرقت بودجه های بازسازی افغانستان


وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد، مردی از ایالت مریلند آمریکا پس از سرقت بودجه های اختصاص داده شده توسط دولت واشنگتن برای پروژه های بازسازی آموزشی در افغانستان، - وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد، مردی از ایالت مریلند آمریکا پس از سرقت بودجه های اختصاص داده شده توسط دولت واشنگتن برای پروژه های بازسازی آموزشی در افغانستان، به خاطر مطرح کردن ادعای دروغ گناهکار شناخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دادگستری آمریکا در این بیانیه گفت: اویتایو فاگبنرو 62 ساله از شهر الیکات واقع در ایالت مریلند به خاطر مطرح کردن ادعای دروغ گناهکار شناخته شد.

وزارت دادگستری آمریکا افزود: دولت آمریکا به این متهم سه کمک هزینه مالی برای ساخت مراکز رسانه ای در دانشگاه های افغانستان داده بود و بین سال های 2010 تا 2012 میلادی برای بخشی از کارهای این پروژه نزدیک به 6.

9 میلیون دلار پیش پرداخت دریافت کرده بود.

فاگبنرو اعتراف کرد که وی نزدیک به 1.

38 میلیون دلار از بودجه های اختصاص داده شده توسط وزارت امور خارجه را از طریق حساب های بانکی در افغانستان برای اشخاصی که آنها را می شناخته و شرکت هایی که در آمریکا و دیگر کشورها تحت کنترل داشته که همگی خارج از افغانستان بودند، ارسال کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف مرد آمریکایی به سرقت بودجه های بازسازی افغانستان

اعتراف مرد آمریکایی به سرقت بودجه های بازسازی افغانستان