مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:052020-12-05اجتماعي

درگیری مرگبار بین ببرهای نر و ماده در باغ وحش ارم


طبق اعلام رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران ببر ماده باغ وحش ارم تهران بر اثر جراحات وارده در درگیری با ببر نر تلف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، فاطمه برنا رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران، اظهار کرد: بنا بر اعلام مدیریت باغ وحش پارک ارم، ماده ببر این باغ وحش صبح روز جمعه 14 آذرماه تلف شده است.

وی با اعلام این خبر گفت: بعدازظهر روز گذشته مسئولین باغ وحش ارم طی تماس تلفنی خبر زخمی شدن ببر ماده این باغ وحش را در نزاع با ببر نر به محیط زیست تهران اعلام کردند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران افزود: متأسفانه این ببر ماده امروز در باغ وحش ارم تلف شده و اقدامات درمانی در چند روز گذشته برای مداوای آن نتیجه ای نداشته است.

برنا تصریح کرد: بنابر گزارش اولیه ارسالی باغ وحش که ساعتی پیش به محیط زیست رسیده است، این ماده ببر به علت پارگی کامل نای و پارگی طولی مری و خفگی بر اثر پنومونی استنشاقی به دلیل صدمه فیزیکی نزاع با ببر نر تلف شده است.

معاون مدیرکل و رییس اداره محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه در آخرین بازدید دوره ای کارشناسان این اداره از باغ وحش ارم، حیوانات این باغ وحش سالم و در وضعیت خوبی بودند، اظهار کرد: در بخشی از گزارش ارسالی باغ وحش آمده است که ببر نر در روز یکشنبه 9 آذر ماه پس از شکستن و تخریب حص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری مرگبار بین ببرهای نر و ماده در باغ وحش ارم

درگیری مرگبار بین ببرهای نر و ماده در باغ وحش ارم