مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:002020-12-03سياسي

مسابقه کتابخوانی مجازی چله در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد


مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مسابقه مجازی کتابخوانی چله با موضوعات سواد رسانه، سبک زندگی ،چهل سالگی دفاع مقدس و تشکیل بسیج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، فخرالدین رضایی در جمع خبرنگاران گفت: این مسابقه با مشارکت بسیج رسانه و معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح استان برگزار می شود و هدف از آن ترویج بیشتر فرهنگ مطالعه در میان مردم استان و آشنایی بهتر با موضوعات مسابقه به خصوص در ایام قرنطینه می باشد.

رضایی با بیان این که، هلال احمر، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، مرکز حفظ آثار شهدای سپاه فتح و ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح نیز در تامین و اهدای جوایز این مسابقه نقش دارند افزود: به بهانه چهل سالگی دفاع مقدس و تشکیل بسیج، تعداد 40 جایزه به برگزیدگان این مسابقه اهدا می شود.

وی در پایان با اشاره به این که موضوعات این مسابقه شامل سواد رسانه، سبک زندگی و دفاع مقدس  می شود، بیان کرد: جزوه این مسابقه به صورت فایل PDF و با حجم بسیار کمی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد و در زمان 40 دقیقه قابل مطالعه است.

رضایی گفت: علاقه مندان می توانند تا یک روز قبل از سالروز حماسه نهم دی سال 1399 با مراجعه به لینک زیر فایل جزوه و سوالات چهارگزینه ای را دریافت کرده و پاسخ درست سوالات و مشخصات خود را از طریق پیام رسان های ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه کتابخوانی مجازی چله در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

مسابقه کتابخوانی مجازی چله در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد