مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 19:202020-12-02سياسي

حمایت از اقشار مختلف زنان در لایحه بودجه 1400 از زبان معاون رییس جمهور


معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده وضعیت زنان در لایحه بودجه 1400 را تشریح و تاکید کرد: «موضوع حمایت از اقشار مختلف زنان را غیر از حوزه عمومی، - جی پلاس؛ معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در رشته توییتی به تشریح وضعیت زنان در لایحه بودجه 1400 پرداخت و نوشت: لایحه بودجه 1400 که مسائل مهم کشور در موضوعات اقتصادی، اشتغال و کرونا را در نظر دارد، موضوع حمایت از اقشار مختلف زنان را غیر از حوزه عمومی، به طور خاص نیز دیده است.

معصومه ابتکار در یکی از این توییت ها، به تامین حق بیمه سهم دولت اقشار خاص از جمله قالیبافان اشاره کرد و نوشت: در تبصره 14، تامین بودجه حق بیمه سهم دولت اقشار خاص از جمله قالیبافان، شاغلان صنایع دستی شناسه دار و زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست در نظر گرفته شده است.

معاون رییس جمهوری در توییتی دیگر یادآور شد: در تبصره 16 الف، برای حمایت از ازدواج جوانان بانک مرکزی موظف شده تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوج های پس از 97.

1.

1، 50 میلیون تومان وام دهد.

به نوشته ابتکار، در تبصره 16 ب 1، اولویت وام های اشتغال سازمان بهزیستی برای زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در تبصره 16 بند ج، اختصاص وام قرض الحسنه برای دیه زندانیان نیازمند با اولویت زندانیان زن و زندانیان بدهکار مهریه پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از اقشار مختلف زنان در لایحه بودجه 1400 از زبان معاون رییس جمهور

حمایت از اقشار مختلف زنان در لایحه بودجه 1400 از زبان معاون رییس جمهور