مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:002020-12-02سياسي

دولت در طرح اصلاح ساختار بودجه، مکلف به ثبت معاملات متوسط و بزرگ شد


نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) و در جریان بررسی طرح اصلاح ساختار بودجه، دولت را مکلف به ثبت معاملات متوسط و بزرگ در یک سامانه و در راستای ساماندهی خریدهای دولتی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 12 آذر) و در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور دولت را مکلف به ثبت معاملات متوسط و بزرگ در یک سامانه کردند.

  در همین راستا نمایندگان مجلس با جزء 5 بند الف ماده واحده این طرح موافقت کردند که براساس آن؛ دولت مکلف به ثبت معاملات بزرگ و متوسط در سامانه ستاد در راستای ساماندهی خریدهای دولتی شد.

در بند الف ماده واحده طرح مذکور آمده است: دولت مکلف است لایحه بودجه سنواتی را با رعایت احکام زیر تهیه، تدوین و به مجلس شورای اسلامی ارائه نماید: در جزء 5 بند الف این ماده واحده آمده است: منوط شدن هرگونه پرداخت وجه بابت انعقاد و اجرای معاملات بزرگ و متوسط دستگاه های مشمول قانون برگزاری مناقصات به ثبت معاملات مذکور در سامانه ستاد.

  انتهای پیام/   


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در طرح اصلاح ساختار بودجه، مکلف به ثبت معاملات متوسط و بزرگ شد

دولت در طرح اصلاح ساختار بودجه، مکلف به ثبت معاملات متوسط و بزرگ شد