مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 16:452020-12-01سياسي

تداوم همراهی هدفمند و اثربخش بسیج با مدافعان سلامت در اجرای طرح شهید سلیمانی


در سومین نشست مسVولان بسیج و بهداشت که به منظور هماهنگی، واکاوی چالش ها و همچنین راهکاری های لازم به جهت اجرای دقیق تر طرح شهید سلیمانی برگزار شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، امروز سومین نشست هماهنگی اجرای طرح ملی خانواده محور سردار شهید سلیمانی در گیلان برگزار شد.

در این نشست مشترک، مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در دفتر فرماندهی سپاه قدس گیلان، آخرین اقدامات و راهکاری های اجرای هدفمند و مؤثر طرح شهید سلیمانی را بررسی کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست مشترک با اشاره به نقش پررنگ بسیج به عنوان بزرگ ترین اهرم کمک کننده به مدافعان سلامت اظهار کرد: گرچه در اجرای طرح بزرگ و ملی شهید سلیمانی بسیاری از دستگاه های اجرایی و خدماتی با دانشگاه علوم پزشکی گیلان همکاری دارند، اما بخش اعظم مسؤولیت اجرایی این طرح بر عهده جان برکفان در بسیج است.

ارسلان سالاری با بیان اینکه در اغلب شهرستان های استان گیلان، نشست های هماهنگی جهت اجرای دقیق تر این طرح برگزارشده، افزود: در چندین شهرستان استان ازجمله مرکز استان و شهرستان آستانه اشرفیه، طرح شهید سلیمانی به شکل عملیاتی آغازشده است.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح شهید سلیمانی و تداوم همکاری های هدفمند و اثربخش، سیر شیوع ویروس کرونا تا حد قابل توجهی کاهش پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم همراهی هدفمند و اثربخش بسیج با مدافعان سلامت در اجرای طرح شهید سلیمانی

تداوم همراهی هدفمند و اثربخش بسیج با مدافعان سلامت در اجرای طرح شهید سلیمانی