مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-01حوادث

محموله قاچاق پرندگان شکاری در معرض انقراض کشف شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: محموله قاچاق پرندگان شکاری در معرض انقراض در شهرستان دیلم کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد قلی نژاد صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته، محموله قاچاق پرندگان شکاری در معرض انقراض شامل گونه های بالابان، شاهین و بحری در شهرستان دیلم کشف شد.

وی با تقدیر از فرماندهی انتظامی دیلم و یگان حفاظت محیط زیست بیان کرد: با شک مأموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی شهرستان دیلم به یک خودرو سواری، نسبت به متوقف کردن و بازرسی آن اقدام شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ادامه داد: در بازرسی از خودرو توقیف شده دو بهله پرنده شکاری در قسمت جلوی خودرو و دو بهله دیگر در صندوق عقب به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

وی از انتقال این پرندگان به نقاهتگاه اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر خبر داد و افزود: امیدواریم با تداوم همکاری همه دستگاه ها از جمله نیرویی انتظامی و دستگاه قضایی شاهد حفظ این گونه های پرندگان باشیم.

قلی نژاد تصریح کرد: کسانی که به شکار، خرید، فروش، حمل، نگهداری و صدور پرندگان شکاری از قبیل شاهین، بالابان و دلیجه علاوه بر محکومیت به حداکثر مجازات حبس مقرر (از 91 روز تا 3 سال) به جزای نقدی از 300 میلیون ریال تا دو میلیارد ریال نیز محکوم خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله قاچاق پرندگان شکاری در معرض انقراض کشف شد

محموله قاچاق پرندگان شکاری در معرض انقراض کشف شد