مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:002020-11-30اقتصادي

برخورد با متخلفان بورس برای بازگشت اعتماد


سازمان بورس در هفته های اخیر در ادامه نظارت و پیگیری اجرای مقررات بازارگردانی و حمایت از سهامداران اقدام به برخورد قاطع با افرادی کرده است که با سهل انگاری های خود نظم بازار را برهم ریخته اند.

- ، سازمان بورس در کنار تصمیم های اتخاذ شده برای کاهش هیجان های کاذب در بازار، اقدام هایی را در راستای افزایش سلامت معاملات و مقابله با متخلفان در دستور کار قرار داد که به گفته کارشناسان این اقدام می تواند تاثیرگذار در بهبود وضعیت معاملات بورس باشد.

از چند وقت گذشته سازمان بورس در ادامه نظارت و پی گیری اجرای مقررات بازارگردانی و حمایت از سهامداران اقدام به برخورد قاطع با افرادی کرده است که با سهل انگاری های خود نظم بازار را برهم ریخته اند و مانع از بازگشت دوباره اعتمادها به بازار شده اند.

سازمان بورس در صورت عدم اجرای مقررات بازارگردانی و بازارسازی توسط اشخاص حقوقی که با محکومیت انضباطی مواجه شده اند، پرونده این اشخاص حقوقی را به قوه قضاییه ارسال می کند.

پیگیری مجلس برای مجازات متخلفان در ادامه فعالیت های صورت گرفته از سوی سازمان بورس، یکی از نمایندگان مجلس ضمن حمایت از این اقدام سازمان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: برخورد با متخلفان بازار سرمایه می تواند به بازگشت بورس به جایگاه حقیقی خود کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با متخلفان بورس برای بازگشت اعتماد

برخورد با متخلفان بورس برای بازگشت اعتماد