مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 11:202020-11-30ورزشي

روز جهانی معلولان تحت الشعاع کرونا قرار نگیرد


رییس شورای هماهنگی تشکل های غیردولتی معلولان فارس گفت: از رسانه ها می خواهیم تا روز جهانی معلولان به عنوان زمانی برای بیان مطالبات معلولان تحت الشعاع بحران کرونا قرار نگیرد.

- ایسنا/فارس رییس شورای هماهنگی تشکل های غیردولتی معلولان فارس گفت: از رسانه ها می خواهیم تا روز جهانی معلولان به عنوان زمانی برای بیان مطالبات معلولان تحت الشعاع بحران کرونا قرار نگیرد.

سعید فانی دوشنبه 10 آذرماه در آستانه روز جهانی معلولان در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: افراد دارای معلولیت در شرایط فعلی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و این رسانه ها هستند که می توانند این مشکلات را به مسوولان منتقل کنند.

او اظهار کرد: هرچند این مطالبات در طول سال دائما بیان شده و متاسفانه اقدامات چشمگیری در این خصوص انجام نمی شود اما باز هم ما به عنوان نمایندگان این قشر مظلوم وظیفه داریم تا آنها را مجددا تکرار کنیم.

فانی خاطرنشان کرد: اکنون مشکل اصلی افراد دارای معلولیت در کشور عدم اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولان بوده که مسوولان ذیربط عدم اختصاص بودجه توسط دولت به منظور اجرای آن را علت اصلی بیان می کنند.

افزایش تورم زندگی معلولان را با مشکلات جدی مواجه کرده است مدیر انجمن فرهنگی ورزشی و گردشگری معلولان پارس(منطقه جنوب)گفت: مشکلات معیشتی افراد دارای معلولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز جهانی معلولان تحت الشعاع کرونا قرار نگیرد

روز جهانی معلولان تحت الشعاع کرونا قرار نگیرد