مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-30اجتماعي

کاهش دما و یخبندان صبحگاهی طی دو روز آینده/ بارش 13 میلی متری در زنجان


سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به خروج سامانه بارشی از استان گفت: کاهش دما و یخبندان صبحگاهی از پدیده های جوی دو روز آینده خواهد بود.

- محمدرضا رحمان نیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی امروز استان را به صورت آسمانی ابری و مه آلود اعلام و اظهار کرد: میزان پوشش ابر از بعد از ظهر امروز کاهش یافته و سامانه بارشی فعال در استان به تدریج از استان خارج خواهد شد.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه برای روز سه شنبه در استان بارشی پیش بینی نشده است، تصریح کرد: با ورود سامانه بارشی از روز چهارشنبه، بارش هایی در حد خفیف در مناطق مختلف استان روی خواهد داد.

وی کاهش دما را از پدیده های جوی استان زنجان طی دو روز آینده دانست و افزود: با این کاهش دما، یخبندان صبجگاهی روی خواهد داد.

رحمان نیا به بارش های 24 ساعت گذشته در مناطق مختلف استان زنجان اشاره و تصریح کرد: در این بازه زمانی بالاترین میزان بارش ها از ایستگاه های مختلف هواشناسی شهرستان طارم و به صورت مشخص با 16.

3 میلی متر از آب برگزارش شده است.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: میزان بارش ثبت شده در دو ایستگاه هواشناسی فرودگاه و دانشگاه زنجان به ترتیب 13.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دما و یخبندان صبحگاهی طی دو روز آینده/ بارش 13 میلی متری در زنجان

کاهش دما و یخبندان صبحگاهی طی دو روز آینده/ بارش 13 میلی متری در زنجان