مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-30ورزشي

مجمع جودو خوزستان مهندسی شده بود / گفتند دنبال عدالت نگرد!


پیشکسوت جودو با بیان این که از نظر من مجمع انتخاب رییس هیات جودو خوزستان مهندسی شده بود و حقیقتا زور خوزستانی ها به فدراسیون نرسید، گفت: شخصا برای پیگیری یک سری تخلفات در جودو استان خوزستان تا وزارت خانه و بازرسی کل کشور نیز رفتم اما نتیجه ای حاصل نشد .

- مجمع جودو خوزستان مهندسی شده بود / گفتند دنبال عدالت نگرد! ایسنا/خوزستان پیشکسوت جودو با بیان این که از نظر من مجمع انتخاب رییس هیات جودو خوزستان مهندسی شده بود و حقیقتا زور خوزستانی ها به فدراسیون نرسید، گفت: شخصا برای پیگیری یک سری تخلفات در جودو استان خوزستان تا وزارت خانه و بازرسی کل کشور نیز رفتم اما نتیجه ای حاصل نشد و جوابی که گرفتم این بود که "عدالتی وجود ندارد و به دنبال عدالت نگرد".

مختار خورنگ درباره وضعیت جودو خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه تمرین کردن در شرایط کرونایی بسیار سخت است، به ویژه در رشته جودو که رشته ای درگیرانه است.

در هر صورت جودوکاران در فضای باز تمرین های هوازی، بدنسازی و مرور تکنیک های خود را انجام می دهند اما باتوجه به این که سالن های ورزشی تعطیل هستند، امکان تمرین در آنها میسر نیست، از سوی دیگر تعلیق بودن جودو ایران برای ورزشکاران این رشته سبب ناامیدی شده است که امیدوارم به زودی تعلیق برطرف شود تا جودوکاران مان بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع جودو خوزستان مهندسی شده بود / گفتند دنبال عدالت نگرد!

مجمع جودو خوزستان مهندسی شده بود / گفتند دنبال عدالت نگرد!