مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:502020-11-30اقتصادي

خطر بیکاری این 9000 نفر!


رییس اتحادیه فروشندگان پوشاک کرمانشاه درباره خطر ورشکستگی سه هزار واحد صنفی عضو این اتحادیه و بیکاری 9000 نفر هشدار داد و گفت: باید شرایط متفاوتی برای واحدهای صنفی پوشاک در نظر گرفته شود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اتحادیه فروشندگان پوشاک کرمانشاه درباره خطر ورشکستگی سه هزار واحد صنفی عضو این اتحادیه و بیکاری 9000 نفر هشدار داد و گفت: باید شرایط متفاوتی برای واحدهای صنفی پوشاک در نظر گرفته شود.

حسین بیات در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تعطیلی بازار به دلیل محدودیت های کرونا اظهار کرد: از همکاری صنف پوشاک در این شرایط سخت قدردانی می کنیم که با وجود همه مشکلات مغازه های خود را بستند و همراهی خوبی داشتند، اما باید یادآور شد واحدهای صنفی پوشاک در وضعیت بسیار بدی قرار دارند و اگر محدودیت ها ادامه پیدا کند با مشکلات جدی مواجه می شوند.

وی با بیان اینکه صنف پوشاک برای فصل مشخصی جنس تهیه می کنند و مانند سایر صنوف نیست که اگر اجناس آنها برای مدتی باقی بماند نه تنها ایرادی ایجاد نمی شود بلکه قیمت آن نیز بالاتر می رود، تاکید کرد: اکنون عرضه کنندگان پوشاک برای فصل سرما جنس تهیه کرده اند و اوج فروش این نوع لباس نیز در آذرماه است و اگر نتوانند لباس ها را در این مدت بفروشند مجبورند آنها را در ماه دیگر با نصف یا یک سوم قیمت حراج کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر بیکاری این 9000 نفر!

خطر بیکاری این 9000 نفر!