مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:202020-11-29دانش

ابعاد تخریب آلونک زن سرپرست خانوار بندرعباسی


بهنام کهوری؛ * پس از انتشار خبر تخریب آلونک بانوی 35 ساله بندرعباسی و خودسوزی وی در اعتراض به این تخریب توسط نیرو های شهرداری بندرعباس در فضای مجازی، - شهرداری بندرعباس در جریان تخریب آلونک زن سرپرست خانوار، تلاش می کرد با پرداختن به موضوع تصرف غیرقانونی زمین توسط این زن، اقدام خود را موجه جلوه دهد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو-بهنام کهوری؛ * پس از انتشار خبر تخریب آلونک بانوی 35 ساله بندرعباسی و خودسوزی وی در اعتراض به این تخریب توسط نیرو های شهرداری بندرعباس در فضای مجازی، نگاه ها به سمت تخریب این آلونک و رفتار شهرداری بندرعباس رفت.

تا جایی که کلیپ تخریب این منزل (آلونک) به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی بازنشر داده می شد و شبکه های ماهواره ای (معاند) نیز به این حادثه می پرداختند.

این واقعه باعث شد تا استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دادستان استان، رییس کل دادگستری استان، بازرس کل استان و بسیاری از شخصیت های استانی و چهره های شاخص در کشور به این موضوع ورود کرده و رفتار شهرداری را نکوهش کنند و مسئولین قضایی استان هرمزگان نیز از احضار شهردار و تشکیل پرونده در این زمینه خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد تخریب آلونک زن سرپرست خانوار بندرعباسی

ابعاد تخریب آلونک زن سرپرست خانوار بندرعباسی