مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:252020-11-29سياسي

دشمنان با ترور دانشمندان نمی توانند ملت ایران را از راه پیشرفت بازدارند


سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پیامی اعلام کرد: دشمنان کوردل انقلاب اسلامی با اقدامات جنایتکارانه ترور دانشمندان، هرگز نمی توانند ملت بزرگ ایران را از راه پیشرفت و توسعه بازدارند.

- خرم آباد- سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پیامی اعلام کرد: دشمنان کوردل انقلاب اسلامی با اقدامات جنایتکارانه ترور دانشمندان، هرگز نمی توانند ملت بزرگ ایران را از راه پیشرفت و توسعه بازدارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در پیامی، ضمن محکومیت شدید حرکت بزدلانه ترور شهید دکتر محسن فخری زاده، پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن در زیر آمده است: بسم رب الشهداء والصدیقین مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ بار دیگر دشمنان و عناصر خود فروخته و وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین المللی با هدف شوم مقابله با پیشرفت های علمی کشور، یکی از چهره های برجسته و مدیران و دانشمندان ایران اسلامی را آماج حملات تروریستی قرار داده و به شهادت رساندند.

بی شک مجاهدت ها و تلاش های ارزنده و غرورانگیز شهید محسن فخری زاده در حوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزه های راهبردی کشور در حافظه تاریخی این سرزمین ماندگار و الهام بخش فرزندان ملت ایران در دانشگاه ها و مراکز عالی علم و فن آوری سپاه پاسداران انقلاب اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان با ترور دانشمندان نمی توانند ملت ایران را از راه پیشرفت بازدارند

دشمنان با ترور دانشمندان نمی توانند ملت ایران را از راه پیشرفت بازدارند