مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 06:402020-11-29سياسي

حذف دانشمندان ما را راهی برای مقابله با ملت برگزیدند


رییس مجلس با اشاره به ترور شهید فخری زا ده گفت: دشمنان ملت ایران باز هم با استفاده از ترور نشان دادند که از افزایش قدرت ایران به هراس افتاده اند و حذف دانشمندان ما را برای مقابله با ملت برگزیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 9 آذر 99) با اشاره به ترور شهید فخری زاده گفت: این روز ها دوباره با شهادت ناجوانمردانه یکی از اندیشمندان در حوزه هسته ای و مدیران برجسته دل مردم ایران به درد آمد و غمی سنگین بر قلب همه دغدغه مندان پیشرفت و عزت کشور گذاشته شد.

رییس مجلس اظهار داشت: دشمنان مردم ایران باز هم با استفاده از شیوه های ترور به عنوان یکی از غیرانسانی ترین رفتارها نشان دادند که از افزایش قدرت ایران به هراس افتادند و حذف دانشمندان ما را برای مقابله با ملت برگزیدند.

وی افزود: مردم ایران بیش از چهار دهه است که با چنین ضایعه هایی روبه رو بوده و تجربه ثابت کرده که توانسته اند راه شهدای خود را قوی تر از گذشته ادامه دهند و این بار نیز به دشمنان ثابت می کنند شهادت دکتر محسن فخری زاده پنجره ای جدید به روی پیشرفت کشور بازخواهد کرد و باعث پشیمانی این تروریست های وقیح و حامیان آنها خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف دانشمندان ما را راهی برای مقابله با ملت برگزیدند

حذف دانشمندان ما را راهی برای مقابله با ملت برگزیدند