مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 16:252020-11-28سياسي

ایران اسلامی انتقام ترور دانشمند هسته ای کشور را خواهد گرفت


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت محسن فخری زاده، گفت: ایران اسلامی در برابر جنایت تروریستی در خصوص به شهادت رساندن دانشمند هسته ای کشور ساکت نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پیام آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خصوص شهادت محسن فخری زاده آمده است: شهادت مظلومانه دانشمند خدوم و مدیر عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور به دست جنایتکاران تروریست نشان از نقطه ضعف دشمنان دارد و مردم وفادار و انقلابی ایران اسلامی با این اقدامات ضد انسانی هرگز از آرمان های نظام اسلامی دست بر نمی دارند.

شهید فخری زاده نمونه ای از هزاران ایرانی متعهد و ارزشمند است که در مسیر پژوهش و تحقیقات، توسعه علمی و فناوری دفاعی کشور خدمتگزاری صادقانه داشت و شاگردان برومند و وفادار تربیت کرده است و در شرایط سخت شیوع ویروس کووید 19 برای پیشگیری و تولید واکسن نیز گام های بلند و قابل تقدیری برداشته و منشأ آثار و برکاتی بود.

خون این شهید ارزشمند، ملت بزرگ ما را در راه اسلام و نظام اسلامی و مقابله با توطئه گران مقاوم تر و مصمم تر خواهد کرد و شاگردان و تربیت یافتگان مکتب امام راحل و راه سرداران و استادان و بسیجیان فداکار شهید را با تمامی وجود تداوم خواهند بخشید و هرگز خسته و تسلیم نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی انتقام ترور دانشمند هسته ای کشور را خواهد گرفت

ایران اسلامی انتقام ترور دانشمند هسته ای کشور را خواهد گرفت