مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:102020-11-28اقتصادي

آغاز هفته دوم محدودیت های کرونایی از امروز/ ادارات دولتی کرمانشاه تعطیل شد


از امروز علاوه بر تعطیلی اعمال شده در هفته اول اعمال محدودیت های کرونایی، تمام ادارات دولتی در شهرستان های قرمز، نارنجی و زرد استان به جزء دستگاه های خدمات رسان تعطیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در جمع اصحاب رسانه با تشکر و قدردانی از مردم، اصناف، گروه های شغلی دوم، سوم و چهارم که در طرح محدودیت های کرونا یی هوشمند در هفته اول همکاری خوب را داشته اند، اظهار داشت: هفته دوم محدودیت های کرونایی از امروز علاوه بر تعطیلی اعمال شده در هفته اول با تعطیلی ادارات دولتی در شهرستان های قرمز، نارنجی و زرد استان آغاز شده است.

وی ادامه داد: هفته اول همکاری خوب بود و شاهد سیر نزولی مبتلایان و بستری در بیمارستان ها بودیم که و قطعا در آینده نزدیک شاهد سیر نزولی فوتی ها هم خواهیم بود.

استاندار کرمانشاه گفت: تعطیلی ادارات شامل دستگاه های خدمات رسان نمی شود و باید با ظرفیت یک سوم در محل کار حاضر شوند، البته مدیران کل این اختیار را دارند که تا 50 درصد نیروهای خود را فراخوان دهند.

وی ادامه داد: مدیران کل، استاندار و معاونان باید در این یک هفته تعطیلی ادرات، در محل کار حضور داشته باشند، البته بانک ها هم جزء دستگاه های خدمات رسان محسوب می شوند و تعطیل نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هفته دوم محدودیت های کرونایی از امروز/ ادارات دولتی کرمانشاه تعطیل شد

آغاز هفته دوم محدودیت های کرونایی از امروز/ ادارات دولتی کرمانشاه تعطیل شد