مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 19:352020-11-27سياسي

رژیم صهیونسیتی با این ترورها عمر خود را کوتاه تر می کند


امام جمعه سنندج با محکوم کردن جنایت تروریستی رژیم صهیونسیتی علیه دانشمند هسته ای کشورمان گفت: صهیونیست ها با این ترورها عمر خود را کوتاه تر می کنند.

- ماموستا فایق رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی باید بداند که در آینده ای نزدیک از منطقه بیرون خواهد رفت و تلاش های بزدلانه آنها در ترور دانشمندان هسته ای ما نمی تواند مسیر عزتمند ایرانیان را متوقف کند.

وی با محکوم کردن ترور دانشمند هسته ای کشورمان افزود: شهید فخری زاده پرورش یافته مکتب انقلاب اسلامی و بسیجی متعهد بودند که اقدامات بزرگی در عرصه علم و نوآوری در کشورمان انجام دادند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: بدون شک شهادت دانشمندان بزرگی همچون شهید پروفسور فخری زاده ضایعه ای جبران ناپذیر در عرصه علم و فناوری کشور است اما مسیر درخشان این شهید والامقام توسط جوانان نخبه کشور دنبال خواهد شد.

ماموستا رستمی افزود: مسیر عزتمند و متعالی ملت ایران با ترور دانشمندان و نخبگانش متوقف نخواهد شد و انتقام خون این شهید بزرگوار را از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت و صهیونیست ها باید بدانند که با این اقدامات ضد بشری عمر کوتاه خود را کوتاه تر می کنند.

وی اظهار کرد: این جنایت ها و ترورها نشانه خباثت و پستی رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم نامشروع است که توانمندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونسیتی با این ترورها عمر خود را کوتاه تر می کند

رژیم صهیونسیتی با این ترورها عمر خود را کوتاه تر می کند