مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:402020-11-25سياسي

ضرورت اطلاع ائمه جمعه از مشکلات قضایی مردم


رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: ائمه جمعه باید از مشکلات قضایی حوزه خود آگاهی داشته باشند، چرا که ارتباط تنگاتنگ مسئولین با ائمه جمعه، عزم و اراده را برای حل مشکلات مردم راسخ تر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازسنندج، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی در دیدار با امام جمعه سنندج که با حضور دادستان عمومی و انقلاب سنندج در دفتر امام جمعه سنندج صورت گرفت، اظهار کرد: ائمه جمعه باید از مشکلات قضایی حوزه خود آگاهی داشته باشند، چرا که ارتباط تنگاتنگ مسئولین با ائمه جمعه، عزم و اراده را برای حل مشکلات مردم راسخ تر می کند.

وی خاطرنشان کرد:  وظیفه سنگین احقاق حق و دادرسی عادلانه به عهده ماست و خدمت به مردم توفیق الهی است و بر همه ما لازم است که شکرگزار این خدمت باشیم و پاداش هیچ عملی به اندازه خدمت صادقانه به مردم نیست.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی به عنوان رییس کل جدید دادگستری استان کردستان با قدردانی از زحمات مجموعه دستگاه قضایی تصریح کرد: کارکنان دستگاه قضایی با سعی و تلاشی که در راستای احقاق حقوق مظلومان انجام می دهند از خداوند متعال اجر اخروی می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اطلاع ائمه جمعه از مشکلات قضایی مردم

ضرورت اطلاع ائمه جمعه از مشکلات قضایی مردم