مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:052020-11-25سياسي

الهیان: نباید معامله قرن‬⁩ در منطقه عملیاتی شود


رییس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید معامله قرن‬⁩ در منطقه عملیاتی شود، گفت که مجلس از ظرفیت دیپلماسی پارلمانی برای رساندن ندای ملت مظلوم ⁧‫فلسطین‬⁩ به مجالس همسو و بیدار استفاده کند.

- رییس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید معامله قرن‬⁩ در منطقه عملیاتی شود، گفت که مجلس از ظرفیت دیپلماسی پارلمانی برای رساندن ندای ملت مظلوم ⁧‫فلسطین‬⁩ به مجالس همسو و بیدار استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهره الهیان در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: مجلس می تواند و باید از ظرفیت دیپلماسی پارلمانی برای رساندن ندای ملت مظلوم ⁧‫فلسطین‬⁩ به مجالس همسو و بیدار استفاده کند.

نمی توان قبح زدایی از دوستی و سازش با صهیونیست ها توسط امارات، بحرین، سودان و عربستان سعودی و احتمال تداوم آن را یک حادثه گذرا و کوچک دانست.

صهیونیسم یک خطر و تهدید بزرگ برای امنیت و صلح منطقه و جهان است که با به خدمت گرفتن انگلیس و آمریکا، اهداف و نیات خبیث خود را برای تسلط بر کل منطقه خلیج فارس و غرب آسیا دنبال می کنند.

معامله قرن‬⁩ نباید در منطقه عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهیان: نباید معامله قرن‬⁩ در منطقه عملیاتی شود

الهیان: نباید معامله قرن‬⁩ در منطقه عملیاتی شود