مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-24بين الملل

اردن خواستار فشار بین المللی برای توقف شهرک سازی رژیم صهیونیستی شد


سخنگوی وزارت خارجه اردن با محکوم کردن موافقت تل آویو با ساخت 540 واحد صهیونیست نشین در قدس اشغالی، خواستار اعمال فشار بین المللی برای توقف شهرک سازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ضیف الفایز سخنگوی وزارت خارجه اردن موافقت تل آویو با ساخت 540 واحد صهیونیست نشین جدید در جبل ابوغنیم واقع در قدس اشغالی را محکوم کرد.

الفایز تأکید کرد که این شهرک سازی ها مردود و محکوم است چرا که نقض قانون بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل از جمله قطعنامه شماره 2334 شورای امنیت است.

طبق گزارش وبگاه عرب 48 ، الفایز تأکید کرد که سیاست شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین غیرقانونی و اقدامی یکجانبه و نقض قوانین بین المللی است که به تضعیف ارکان صلح و تلاش های مربوط به حل وفصل درگیری، تحقق صلح فراگیر و عادلانه و نابودی فرصت های دستیابی به راه حل دو دولت بر اساس قطعنامه های بین المللی منجر می شود.

دو روز پیش دفتر ملی دفاع از سرزمین و مقاومت در برابر شهرک سازی وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین(ساف) در گزارشی اعلام کرد که مسئولان رژیم صهیونیستی در تحمیل واقعیت ها بر اراضی فلسطینی و اجرای گسترده پروژه های نژادپرستانه و توسعه شهرک سازی، از زمان سبقت گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن خواستار فشار بین المللی برای توقف شهرک سازی رژیم صهیونیستی شد

اردن خواستار فشار بین المللی برای توقف شهرک سازی رژیم صهیونیستی شد