مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:202020-11-24بين الملل

تنش ها در تایلند افزایش یافت


تنش ها در تایلند و اعتراضات حامی دموکراسی در حالی افزایش یافته که پلیس در پی تیراندازی اخیر خود شش تن را کشت و از گاز اشک آور و آب پر فشار علیه معترضان در خیابان های بانکوک، - تنش ها در تایلند و اعتراضات حامی دموکراسی در حالی افزایش یافته که پلیس در پی تیراندازی اخیر خود شش تن را کشت و از گاز اشک آور و آب پر فشار علیه معترضان در خیابان های بانکوک، پایتخت این کشور استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالیکه مردم تایلند قرار است روز چهارشنبه به یک راهپیمایی بزرگ دست بزنند، خبرگزاری فرانسه به نیروهایی که در این روند نقش دارند و اینکه چه اتفاقی در آینده در کشور رخ می دهد، می پردازد.

پس از چهار ماه راهپیمایی که در برخی از آنها ده ها هزار تن حضور داشته اند، مردم خشمگین تر شده و رهبران اعتراضات هشدار می دهند که شانسی برای سازش وجود ندارد.

شعارها و توهین ها علیه پادشاهی گسترش یافته و پلیس ضد شورش هم اخیرا اعلام کرد که آماده اقدامات سختگیرانه تر علیه معترضان است.

جنبش تحت رهبری دانشجویان پایگاه های قوی خود را در خیابان ها و رسانه های اجتماعی به دست آورده و کارشناسان می گویند، پیراهن قرمزها که زمانی گروهی پر سر و صدا بودند و اعتراضات خیابانی یک دهه قبل را رهبری می کردند، ممکن است به این اعتراضات خیابانی ملحق شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش ها در تایلند افزایش یافت

تنش ها در تایلند افزایش یافت