مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:352020-11-24حوادث

کاهش 35 درصدی ترددهای جاده ای/ 3 کشته و 6 مجروح حاصل دو تصادف


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، از کاهش 35 درصدی تردد در جاده ها خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته دو تصادف داشته که در این سانحه 3 هموطن جان باختند و 6 نفر مجروح شدند.

- سرهنگ احمد شیرانی، در گفتگو با چند روزی است که اجرا شده و در هفته اول می توان کاهش 35 درصد تردد خودروهای شخصی در جاده ها را اعلام کرد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: دوربین های شهری و جاده ای، ترددهای غیرمجاز را ثبت می کنند و اگر راننده ای بتواند از راه در رویی از شهر، خارج یا وارد شهر شود، دوربین های شهری و جاده ای پلاک آن خودرو را ثبت خواهند کرد.

شیرانی بیان کرد: در ساعت 13 دوشنبه سوم آذرماه در محور چناران – قوچان واقع در استان خراسان رضوی، یک مینی بوس به علت نقص فنی (ترکیدگی لاستیک) با 13 مسافر واژگون شده که در این سانحه، سه نفر مصدوم می شوند.

وی اظهار کرد: همچنین در ساعت 12:35 روز گذشته در استان سیستان و بلوچستان در محور چابهار یک مورد واژگونی خودروی سمند که به دلیل سرعت بالا چنین اتفاقی رخ داده، گزارش می شود که سه نفر در این تصادف فوت و سه نفر دیگر مجروح می شوند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در ساعت 9:30 صبح امروز در استان بوشهر محور ساحلی گناوه – بوشهر به دلیل آبگرفتگی و طغیان رودخانه مسدود شده بود که با تلاش عوامل پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 35 درصدی ترددهای جاده ای/ 3 کشته و 6 مجروح حاصل دو تصادف

کاهش 35 درصدی ترددهای جاده ای/ 3 کشته و 6 مجروح حاصل دو تصادف