مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 07:002020-11-24بين الملل

بلینکن بریگزیت را یک آشفتگی کامل خوانده بود


گزینه جو بایدن برای وزارت امور خارجه دولتش در اظهاراتی بریگزیت را آشفتگی کامل خوانده و همچنین آن را با سگی که یک ماشین آن را زیر می کند، - گزینه جو بایدن برای وزارت امور خارجه دولتش در اظهاراتی بریگزیت را "آشفتگی کامل" خوانده و همچنین آن را با سگی که یک ماشین آن را زیر می کند، مقایسه کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ایندیپندنت، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس با چالش توسعه روابط با جو بایدنی روبرو است که سابقا او را یک همزاد احساسی و فیزیکی ترامپ توصیف کرده بود.

این روابط بالقوه کم او با رهبر آمریکا در زمانی مهم برای انگلیس با در نظر گرفتن توافق تجاری دو طرف به عنوان یک مولفه کلیدی برنامه پسابریگزیت این کشور مطرح می شود.

با این حال گزارش شد که جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا در اقدامی که یک ضربه به نخست وزیر انگلیس به حساب می آید، آنتونی بلینکن را به عنوان گزینه اش برای وزارت امور خارجه دولت خود انتخاب کرده است؛ بلینکنی که سال گذشته میلادی بریگزیت را یک آشفتگی کامل توصیف کرد.

بلینکن در صحبتهایش با یک پادکست تحت مدیریت کارمندان سابق دولت باراک اوباما تصمیم برای ترک اتحادیه اروپا از سوی انگلیس را پرآشوب و خود تخریبی خوانده و گفت که این گزینه ارجح آمریکا نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن بریگزیت را یک آشفتگی کامل خوانده بود

بلینکن بریگزیت را یک آشفتگی کامل خوانده بود