مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 11:402020-11-19فرهنگي

چالش درباره وضعیت ادبیات کودک


علی اصغر سیدآبادی می گوید در ادبیات کودک نباید بدبین بود به این که همه چیز خراب شده و باید از نو آن را ساخت اما حسین شیخ الاسلامی با اعتقاد به ضرورت تحول در ادبیات کودک می گوید ادبیات کودک راه را پرت رفته و به صورت کامل در توهم است.

- علی اصغر سیدآبادی می گوید در ادبیات کودک نباید بدبین بود به این که همه چیز خراب شده و باید از نو آن را ساخت اما حسین شیخ الاسلامی با اعتقاد به ضرورت تحول در ادبیات کودک می گوید ادبیات کودک راه را پرت رفته و به صورت کامل در توهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، علی اصغر سیدآبادی - مروج کتاب خوانی، نویسنده و پژوهشگر ادبیات کودک و نوجوان - در نشست مجازی این نهاد با موضوع ادبیات کودک؛ از تصور تا واقعیت (ادبیات کودک ایران برای که تولید می شود؟) که به مناسبت هفته کتاب برگزار شد، گفت: تمام افرادی که دارای فرزند هستند، درگیر ادبیات کودک اند.

به این معنی که همه بچه ها از کتاب درسی بهره مندند و بخشی از کتاب درسی شامل ادبیات است، هرچند ممکن است عده ای چیزی را که در آن ارائه می شود نپسندند یا ضعیف بپندارند؛ اما می توان گفت تمام بچه های ایران به اجبار یا به اختیار درگیر ادبیات اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش درباره وضعیت ادبیات کودک

چالش درباره وضعیت ادبیات کودک