مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 15:302020-11-09بين الملل

دیپلمات سعودی: اگر از یمن خارج شویم گروه های غربی جای ما را می گیرند


دیپلمات سعودی امروز، دوشنبه (9 نوامبر) اعلام کرد، در صورت خروج و عقب نشینی ائتلاف عربی از یمن گروه های غربی مداخله خواهند کرد.

- دیپلمات سعودی امروز، دوشنبه (9 نوامبر) اعلام کرد، در صورت خروج و عقب نشینی ائتلاف عربی از یمن گروه های غربی مداخله خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نایف بن بندر السدیری، سفیر سعودی در اردن در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک در توجیه حضور مداخله جویانه کشورش در یمن اظهار کرد: عقب نشینی ائتلاف عربی به رهبری عربستان از یمن احتمالا منجر می شود گروه های غربی به طور مستقیم برای مقابله با گروه های تروریستی و مقابله با هرگونه نقش ایران وارد عمل شوند.

السدیری اظهار کرد: جامعه جهانی امروز آگاه است که حمایت از تلاش های ائتلاف سعودی برای مقابله با گروه های تروریستی در یمن از جمله القاعده و داعش ضروری است.

این دیپلمات سعودی در ادامه اظهارات به دور از واقعیتش مدعی شد: حوثی ها دولت را ربودند و روی ادامه جنگ از طریق رد درخواست ها برای مذاکره سیاسی و به چالش کشیدن قطعنامه های سازمان ملل و شورای امنیت تلاش می کنند.

این سفیر سعودی تاکید کرد: در صورت عقب نشینی ائتلاف عربی از یمن این توجیه وجود خواهد داشت که گروه های غربی دست به مداخله مستقیم بزنند و مشارکت خود را در جنگ علیه گروه های تروریستی در یمن افزایش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات سعودی: اگر از یمن خارج شویم گروه های غربی جای ما را می گیرند

دیپلمات سعودی: اگر از یمن خارج شویم گروه های غربی جای ما را می گیرند