مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-31دانش

دانشجویان برای دریافت گواهی معدل به دانشگاه بوعلی نیایند


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا خطاب به دانشجویان ورودی مقاطع تحصیلات تکمیلی گفت: گواهی معدل به صورت اینترنتی صادر می شود، - ایسنا/همدان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا خطاب به دانشجویان ورودی مقاطع تحصیلات تکمیلی گفت: گواهی معدل به صورت اینترنتی صادر می شود، لطفاً به دانشگاه مراجعه نکنید.

دکتر حسن ساری خانی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با علت تجمع دانشجویان در ساختمان مرکزی این دانشگاه اظهار کرد: این افراد، دانشجویانی هستند که برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های دیگر قبول شده اند و برای دریافت گواهی معدل خود به ساختمان مرکزی دانشگاه آمده اند.

وی با بیان اینکه دریافت گواهی معدل به صورت غیرحضوری توسط دانشکده ها انجام می شود و اصلاً نیازی به حضور دانشجویان در دانشگاه نیست، خاطرنشان کرد: متقاضیان دریافت گواهی معدل می توانند به دانشکده ها ایمیل بزنند و تقاضای خود را بیان کنند سپس گواهی درخواست شده برای دانشجو ایمیل می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا در رابطه با زمان آغاز سال تحصیلی جدید برای دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه، مطرح کرد: آغاز سال تحصیلی برای دانشجویان ورودی تمام مقاطع تحصیلی 17 یا 24 آبان ماه خواهد بود و زمان پایان ترم 991 برای این دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان برای دریافت گواهی معدل به دانشگاه بوعلی نیایند

دانشجویان برای دریافت گواهی معدل به دانشگاه بوعلی نیایند