مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 10:452020-10-30سياسي

کادرسازی ریشه ای ترین اقدام حوزه های علمیه در مقابله با تهاجم فرهنگی است


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: حوزه های علمیه با کادرسازی برای نظام اسلامی مهم ترین و ریشه ای ترین اقدام را در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن انجام می دهند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: حوزه های علمیه با کادرسازی برای نظام اسلامی مهم ترین و ریشه ای ترین اقدام را در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی در نشست اساتید و طلاب حوزه های سفیران، امام هادی(ع) و طلاب خواهر دلگان که در محل مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب به عنوان یک دیده بان که با حکمت موارد مربوط به جامعه را رصد می کنند و نسبت به شبیخون فرهنگی دشمن هشدار داده اند، اظهارکرد: یکی از دلایل اهمیت نقش حوزه های علمیه در حال حاضر این است که دشمن آرایش جنگی به خود گرفته و در این جنگ فرهنگی حوزه علمیه از مهمترین ارکان مقابله با دشمن محسوب می شود.

امام جمعه زاهدان افزود: حوزه های علمیه با کادرسازی برای نظام اسلامی مهم ترین و ریشه ای ترین اقدام را در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی ادامه داد: کادرسازی و انسان سازی حقیقت و ماهیت حوزه های علمیه بوده و انتصابش به امام زمان(عج) به شرف این کار می افزاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادرسازی ریشه ای ترین اقدام حوزه های علمیه در مقابله با تهاجم فرهنگی است

کادرسازی ریشه ای ترین اقدام حوزه های علمیه در مقابله با تهاجم فرهنگی است