مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-30سياسي

اصلاح ساختاری بودجه سال آینده کشور آغازی برای تدوین برنامه هفتم توسعه


عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی از عزم خانه ملت برای اصلاح ساختار بودجه سال آینده که هم زمان با تدوین برنامه هفتم توسعه کشور است، - مهرداد گودرزوند چگینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به سال پایانی برنامه ششم توسعه، اظهار کرد: مجلس مصمم است تا در برنامه هفتم چندین نکته را به دقت بررسی کند تا برنامه کاملاً عملیاتی تدوین شود.

وی با اشاره به ساختار معیوب بودجه ریزی در کشور، افزود: ساختار فعلی بودجه ریزی متناسب با شرایط کشور نیست و در تلاشیم تا بتوانیم طی همین سال اصلاحی را در ساختار بودجه پدید بیاوریم.

عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش این کمیسیون در جهت اصلاح موادی از محل درآمدی دولت در بخش مالیات، گفت: مجلس در تلاش است تا با اصلاح بخشی از قوانین بودجه اقدامات خوبی در ردیف محل های بودجه ای ایجاد شود که این بخش عمدتاً می تواند در بخش مالیات باشد.

نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خانه ملت به دنبال افزایش وضع مالیات بر مؤدیان کنونی نیست، تصریح کرد: مجلس در تلاش است آن دسته از فعالان اقتصادی نظیر دلالان، واسطه ها و افرادی که تراکنش های مالی بالا دارند اما مالیات پرداخت نمی کنند سیاست هایی را تدوین و قوانین را تصویب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح ساختاری بودجه سال آینده کشور آغازی برای تدوین برنامه هفتم توسعه

اصلاح ساختاری بودجه سال آینده کشور آغازی برای تدوین برنامه هفتم توسعه