مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 13:352020-10-29سياسي

بیانیه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در محکومیت اقدام رییس جمهور فرانسه


سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در بیانیه ای اقدام رییس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در بیانیه ای اقدام رییس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر نظام سلطه، قلب عالم امکان، خاتم الانبیاء، روحی فداه، را مورد توهین قرار داد و کشور فرانسه برای چندمین بار میزبان این تفکر شیطانی شد؛ شیاطین عالم، هیچگاه دلیل محبت فطری انسان ها به پیامبر خاتم را نخواهند فهمید و برای آنکه جلوی تشرف بیشتر به دین اسلام را بگیرند، هر از چند گاهی خط سیر توهین و سپس فرمان خشونت و در نهایت تبلیغ این خشونت ها علیه اسلام را تکرار می کنند.

لکن بدانند که این فرآیند بیانگر افولِ فکری و اخلاقیِ تمدن مادی غرب است، نه تنها مسلمانان که تمام آزادی خواهان عالم می دانند که برپایی عدل و داد در عالم، تحت ظل آرمان های محمدی قابل اجراست و این دقیقاً نقطه مقابل نظام استعماری غربی است و فحاشی و توهین های آنها به دلیل عصبانیت از رشد دینداری است.

جسارت شرم آور دولت فرانسه به ساحت پاک و قدسی پیامبر اعظم (ص)، اتفاق تلخ و دردناکی است که نمی توان آن را تنها در حد یک حرکت جاهلانه به حساب آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در محکومیت اقدام رییس جمهور فرانسه

بیانیه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در محکومیت اقدام رییس جمهور فرانسه