مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 12:302020-10-29سياسي

فولادمحله ای ها و زخمی کهنه که هر چند سال یک بار سر باز می کند!


معضل بالا آمدن آب در روستای پرجمعیت فولادمحله نه یک معضل جدید که یک زخم کهنه 10 ساله است که اینک برای چندمین بار سرباز کرده است.

- فولادمحله ای ها و زخمی کهنه که هر چند سال یک بار سر باز می کند! ایسنا/سمنان معضل بالا آمدن آب در روستای پرجمعیت فولادمحله نه یک معضل جدید که یک زخم کهنه 10 ساله است که اینک برای چندمین بار سرباز کرده است.

منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان امروز پنجشنبه در نشست بررسی و پیگیری رفع مشکلات روستای فولادمحله در محوطه ساختمان شورای اسلامی روستای فولادمحله گفت: گره گشایی از مشکلات مردم شریف روستای فولادمحله در اولویت کاری دستگاه های اجرایی مربوط استان سمنان و وظیفه مسئولان است.

وی افزود: با برگزاری جلسات منظم و خوبی که در هفته های گذشته با حضور فرماندار شهرستان مهدیشهر ، مدیران کل دستگاه های اجرایی ، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای فولادمحله انجام شد، باعث شد تا برخی از مشکلات زیرساختی ناشی از بالا آمدن آب در منطقه در روزهای گذشته برطرف شد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسات گذشته به مردم روستای فولادمحله قول دادم که به منطقه سفر خواهم کرد تا از نزدیک ارزیابی هایی از میزان خسارت ها به دلیل بالا آمدن آب و دیگر مشکلات داشته باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولادمحله ای ها و زخمی کهنه که هر چند سال یک بار سر باز می کند!

فولادمحله ای ها و زخمی کهنه که هر چند سال یک بار سر باز می کند!